سونی وکنترل های قدرتمند PS4

درحدود یک ماه گذشته بود که شرکت سونی در مطبوعات از ارائه کردن نسل جدید بازی های کنسول پرده برداشته بود، در همین راستا روز گذشته در کنفرانسی در شهر سان فرانسیسکو و در حضور توسعه دهندگان این صنعت، قابلیت های فنی جدید کنترلرهای پلی استیشن 4 را معرفی نمود.

در این کنفرانس بخشی از قابلیت های سخت افزاری پلی استیشن 4 نشان داده شد که می توان به برخورداری از 4 چشم دوربینی جانبی بر روی دسته و 4 کنترلر شوک دار برای کنترل بهتر و آسان تر اشاره کرد. در این رابطه شرکت سونی در ماه گذشته عکس هایی با وضوح بالا از این قطعات جدید را منتشر کرده بود. ویژگی جدید دیگر آن است که توسط این کنترلرهای شوک دار جدید می توان می توانید به طور لمسی برای برقراری تعامل موثر با بازی ها و منوهای مختلف ارتباط برقرار کرد. همچنین یک میکروفون جک و چند دکمه جدید اضافه شده است که به شما اجازه می دهد که جریان بازی را به طور زنده با دوستان تان به صورت بلادرنگ انجام دهید.

این چهار چشم دوربینی همچنین می توانند جدیدترین نسخه های سونی را به معرض نمایش بگذارند و از نظر ظاهری به شکل میله ای هستند که در قسمت بالای تلویزیون قرار می گیرد و با حرکات پلی استیشن کار می کند که در حال حاضر با 4 کنترلر شوک دارش قادر به ردیابی حرکات بازی و اجرای مطلوب بازی به صورت همزمان و بلادرنگ است.

انتظار می رود که در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی در شهر لس آنجلس که در اوایل ماه ژوئن برگزار می شود جزییات بیشتری از پلی استیشن 4 معرفی شود. تاکنون شرکت سونی مطلبی را در مورد قیمت و تاریخ انتشار دقیق PS4 بیان نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط shark

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 8597
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

itembgcolor=8CFFF7&itemfontcolor=000000" type="text/javascript" language="javascript">